reklama

Fotografoval som v prírode (fotografie)

Mám asi dva mesiace nový fotoaparát Olympus FE-220 a je to môj prvý digitálny a tak teraz veľa fotografujem. Veľmi sa mi z prírody páči námet krajinky alebo lesa s modrou oblohou a obláčikmi. Takýto námet s obľubou používam aj ako tapetu na mobile. A keďže teraz som už digitálne vybavený tak som vyskúšal aj niekoľko vlastných záberov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
natur1
natur1 

natur2
natur2 

natur3
natur3 

natur4
natur4 

natur5
natur5 

natur6
natur6 

natur7
natur7 

Milan Dubek

Milan Dubek

Bloger 
  • Počet článkov:  73
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Pracovne sa venuje informačným technológiam v oblasti technickej podpory u používateľov operačného systému Windows. Rád sa zaoberá rôznymi programami typu freeware a možnosťami ich využitia. Mimo týchto IT tém má rád históriu, knihy a filmové umenie. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťTechnológieZábavaVedaMédiaFotografieAuto-motoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu