reklama

Naozaj výborná treska v majonéze

Mám rád tresku v majonéze a zrejme aj väčšina z vás. V posledných rokoch však pozorujem, že klasickej dobrej tresky nejako ubúda. Namiesto nej sa spotrebiteľom a fanúšikom tohto doslova slovenského národného jedla ponúka zmes majolky, octu, cibule, smotany, soli a trochu rybej zložky. Bohužiaľ toto mi veru nechutí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

Typická klasika dobrých lahôdok spred viacerých rokoch, a to 15 deka tresky na tanier a dva rožky sa pomaly vytráca. Samozrejme aj teraz sa takto dá, ale vážne mám dopredu obavu, čo za čudo namiesto dobrej poctivej tresky dostanem.

Podobná lotéria čaká spotrebiteľa ak sa rozhodne tresku si zaobstarať v potravinách. Čaká ho tam síce treska v kelímku od viacerých výrobcov, ale mám pocit, že ak si vyberie čokoľvek, dostane sa z blata do kaluže. Teda pochutnať si na dobrej treske je dnes umenie. Jedno riešenie je tresku si pripraviť sám. Jeden recept je napríklad aj na tejto (obyčajná) alebo tejto (v majonéze) stránke.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Druhé riešenie je kúpiť dobrú tresku. Dá sa to vôbec? Ale áno, dá! Ja som asi pred týždňom objavil v jedných menších potravinách Tresku v majonéze Exklusiv od výrobcu Ryba Žilina. Predáva sa v klasickom kelímku a hmotnosť obsahu je uvedená 140 gramov. Pozrieť si ju môžete na obrázku:

treska1
treska1 

 

treska2
treska2 

Táto treska chutí fakt výborne a oveľa lepšie ako iné. Je síce o trochu drahšia ale to sa bohato vyrovná spracovaním a najmä chuti. Táto treska aj na pohľad veľmi dobre vyzerá. Po otvorení ihneď láka na ochutnanie. No jedna báseň. Vrelo doporučuje vyskúšať.

Ešte dodám zloženie:

Mäso z treskovitých rýb (45%), majonéza, cuketa, mrkva, cibuľa, rastinná vláknina, soľ a náhradné sladidlo. Na vrchnáku sa ešte dočítame, že táto treska je prirodzený zdroj jódu, fosforu a omega-3 mastných kyselín.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ponámka: fotografie som robil mobilom (1,3 Mpx), lebo nemám normálny digitálny fotoaparát a chcem podotknúť, že tento článok nie je objednaná reklama ale len môj (chuťový) pocit a túžba podeliť sa s ním.

A aby som nezabudol - prajem dobrú chuť.

Milan Dubek

Milan Dubek

Bloger 
  • Počet článkov:  73
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Pracovne sa venuje informačným technológiam v oblasti technickej podpory u používateľov operačného systému Windows. Rád sa zaoberá rôznymi programami typu freeware a možnosťami ich využitia. Mimo týchto IT tém má rád históriu, knihy a filmové umenie. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťTechnológieZábavaVedaMédiaFotografieAuto-motoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu