reklama

Môj oneskorený fotomaratón

Ako je známe dňa 22.9. sa uskutočnil fotomaratón 2007. Chcel som sa zúčastniť, ale prednosť dostalo tradičné vinobranie v Pezinku. Napriek tom som si chcel vyskúšať fotografovanie podľa vypísaných tém a tak som sa snažil v ostatných dňoch niečo odfotiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Mám digitálny fotoaparát Olympus FE 220 a nafotil som 12 fotografií podľa daných tém z fotomaratónu.

Téma 01: Sobota

01
01 

Téma 02: My ľudia

02
02 

Téma 03: Verzus

03
03 

Téma 04: Voľné miesta

04
04 

Téma 05: Staré múry, staré príbehy

05
05 

Téma 06: Keď ju miluješ, nie je čo riešiť

06
06 

Téma 07: Ukážem ti niečo

07
07 

Téma 08: Tu som rád

08
08 

Téma 09: Štruktúra

09
09 

Téma 10: Pot

10
10 

Téma 11: Spomaľ

11
11 

Téma 12: Reštart

12
12 

Tak to je všetko. Nan okraj pripomeniem, že téma "Pot" bola zvolená dosť nešťastne, navrhoval by som namiesto tejto témy zvoliť tému "Šport" alebo tému "Starosti všedného života" a tak som som to aj pochopil.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tieto fotografie nie sú súťažné a sú len amatérsky pokus na motívy spomínaného fotomaratónu. Jednoducho som si to chcel vyskúšať aj keď len "off line".

Milan Dubek

Milan Dubek

Bloger 
  • Počet článkov:  73
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Pracovne sa venuje informačným technológiam v oblasti technickej podpory u používateľov operačného systému Windows. Rád sa zaoberá rôznymi programami typu freeware a možnosťami ich využitia. Mimo týchto IT tém má rád históriu, knihy a filmové umenie. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťTechnológieZábavaVedaMédiaFotografieAuto-motoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu